UTDienstenCFMLTSHNieuwsNieuwe multifunctionele werkplaats heet CUBE

Nieuwe multifunctionele werkplaats heet CUBE

Een nieuwe multifunctionele werkplek wordt gerealiseerd om de uitbreiding van de faculteit ET te faciliteren. Het nieuwe gebouw vervangt de huidige werkplaatsen in de Hangar en de Westhorst. Tevens komt er een grote collegeruimte. De schetsen liggen klaar, de realisatie staat gepland, dus het is nu tijd om het nieuwe pand een naam te geven.

Naamwedstrijd onder ET-medewerkers en studenten
ET-studenten en -medewerkers werden gevraagd deel te nemen aan de naamwedstrijd. De 151 inzendingen zijn allemaal zorgvuldig door de jury bekeken. Ze waren origineel, creatief, verrassend en allemaal met een geweldig verhaal erachter. De jury maakte een shortlist van 10 namen die verder zijn gecheckt op het UT-gebouwnamenbeleid. Het zorgvuldige proces is besloten door de CvB die de naam CUBE heeft goedgekeurd.

CUBE verwijst naar zowel de vorm als de multifunctionele bestemming: Technology, Teaching and Training. Wij feliciteren Jutta Arens en Matthias Feinaeugle met het winnen van de naamwedstrijd! Veel plezier met het inrichten van jullie eigen werkplek!