HomeNieuws & eventsProDeo wedstrijd

ProDeo wedstrijd Cultuurvereniging ProDeo

Improvisatietheater op z'n best

Kom kijken naar de show, geef je suggesties en zet je schrap, want ProDeo maakt er elke keer weer prachtige scenes mee!

Over ProDeo

Een energieke, dynamisch groep mensen, vol met gezellige humor. Dè theatersportvereniging van de universiteit. Zij gieten de kunst van het improvisatietheater in de vorm van games en wedstrijdvormen. Op donderdagavond repetiterteren zij in de Vrijhof. ProDeo bestaat uit vier groepen: Nederlands beginners en advanced, en Engels beginners en advanced. De Nederlandse groepen spelen elke donderdagavond, waarna ze vaak onder genot van een drankje het theatercafé in de Vrijhof weer onveilig maken. De Engelse groep speelt later op de avond. De lessen worden begeledit door bekwame gediplomeerde regisseurs.

Bij ProDeo leer je de basis van theatersport, verschillende scènes (games) die het theatersport rijk is, spelen met een hoge of een lage status, de kunst van het mimen en nog veel meer. Naast theatersport(les) biedt Pro Deo ook veel extra gezelligheid, zoals de jaarlijkse kampen, etentjes, borreltjes, enfin noem maar op. Heb je interesse om lid te worden neem contact op met de vereniging.

Studenten met UnionCard€ 3,-
Anderen€ 5,-