HomeNieuws & eventsAdvanced Technology Alumnidag 2024

Advanced Technology Alumnidag 2024

Na zes jaar is de Advanced Technology (AT) Alumnidag terug en deze vindt plaats op zaterdag 12 oktober.

Alumni Nathalie, Maarten en Alexander – de AT Alumnidag Commissie 2024 - hebben een professioneel en recreatief evenement gepland. Gedurende de dag heb je genoeg tijd om bij te praten met je AT-vrienden en om andere alumni te leren kennen die je nog niet eerder hebt ontmoet.

Het programma is nog ‘in de maak’ maar de indeling is bekend en ziet er als volgt uit:

10:00 Welkom
11:00 Alumni gesprekken
12:00 Netwerk evenement
13:00 Lunch
14:00 Activiteit 1: Spanning gegarandeerd
15:30 Activiteit 2: Lachen gegarandeerd
17:00 Diner
18:00 Borrel en gezelligheid

Je kunt je aanmelden via Google Form.

Tickets voor de Alumnidag zullen rond de €25,- liggen, inclusief lunch en diner. Zodra de definitieve prijs bekend is, ontvang je een betalingsverzoek en meer details over de dag op het e-mailadres dat je in het formulier hebt opgegeven.

Vragen? Stuur een mail naar de AT Aumnidag Commissie.

Advanced Technology Alumnidag 2024
Registreer