HomeNieuws & eventsSustainability Dialogue, aflevering 1

• Waar: DesignLab, Ideate
  • Voor wie: UT-studenten en -medewerkers

In gesprek over duurzaamheid

Omdat duurzaamheid en de klimaatcrisis blijkbaar belangrijke onderwerpen zijn voor iedereen, wil het College van Bestuur samen met DesignLab, University Innovation Fellows en Green Hub Twente graag ieders meningen, ideeën en ervaringen hierover horen. We hebben gemerkt dat hoewel er veel partijen zijn die hard werken en veel geven om duurzaamheid op de campus, ze niet goed met elkaar verbonden zijn, en dat sommige groepen zich niet genoeg gehoord voelen. Wij willen een kanaal en kanaal bieden voor een oprecht, inhoudelijk en proactief gesprek hierover.

Hoe? In de eerste plaats, door alle belangrijke belanghebbenden en leden van de UT-gemeenschap die in het verleden belangstelling voor dit onderwerp hebben getoond, uit te nodigen voor een dialoog.

We starten een nieuwe reeks genaamd "UT Sustainability Dialogue", waarbij het de bedoeling is elke maand een evenement te organiseren rond een specifiek thema, gebaseerd op de onderwerpen die tijdens de eerste bijeenkomst zijn verzameld.

We kunnen dit alleen samen met jou doen, dus wat je huidige positie binnen de UT ook is, of waar je ook staat, we willen je graag uitnodigen voor deze eerste bijeenkomst van de reeks. Zo hopen we een rode draad te vormen die bijdraagt aan de duurzaamheid van de UT als universiteit in transitie. Wil je meedoen, meld je dan aan via onderstaande link.

Dit evenement wordt in het Engels gehouden.

Sustainability Dialogue, aflevering 1
Registreer