HomeEvenementenTête a tête ‘Engels of Nederlands, that’s the vraag’?

Tête a tête ‘Engels of Nederlands, that’s the vraag’?

Op woensdag 28 maart van 17.00 – 18.00 uur, organiseert de Stichting Faculty Club een Tête a tête met als thema  ‘Engels of Nederlands, that’s the vraag’?

Locatie: Blomzaal in de Faculty Club.

Tête-à-tête “Engels of Nederlands: That’s the vraag?”

De UT heeft als doel om dit jaar volledig Engelstalig te worden. Hiermee wil zij aantrekkelijker worden voor internationale studenten. Maar is dat wel realistisch? Doen we onze studenten en medewerkers, die grotendeels Nederlands als moedertaal hebben, hiermee niet te kort? Of lopen we hiermee voorop in het Nederlandse internationaliseringsdebat en bieden we studenten en medewerkers een unieke kans om zich te ontwikkelen tot wereldburgers?

Discussianten

Discussiepartners tijdens deze informele bijeenkomst zijn Emile Dopheide (ITC) en Sevim Aktas (AT en University Innovation Fellow). Zij belichten het taalbeleid op de UT vanuit respectievelijk de onderwijskant en de kant van de (internationale) studenten. Alfred Stein (ITC) modereert de bijeenkomst.

Aanmelden

Wil jij jouw mening over dit onderwerp met de sprekers en je UT collega’s delen, kom dan op 28 maart naar de Faculty Club! Je kunt je hier aanmelden.