HomeNieuwsOSIRIS 28 FEBRUARI OFFLINE IVM ONDERHOUD (14:00 – 21:00)

OSIRIS 28 FEBRUARI OFFLINE IVM ONDERHOUD (14:00 – 21:00)

Woensdag 28 februari van 14:00 uur tot ongeveer 21:00 uur zal het Student Informatie Systeem OSIRIS niet beschikbaar zijn vanwege onderhoudswerkzaamheden. Dit betreft regulier onderhoud van OSIRIS: installatie van nieuwe patches opgeleverd door de leverancier van OSIRIS.

In deze versie van OSIRIS worden de nieuwe versies van OSIRIS Docent/begeleider opgeleverd. Gebruikers van deze modules krijgen hierover een extra e-mail met aanvullende informatie.

De OSIRIS backoffice, OSIRIS Student en OSIRIS Docent/begeleider zijn geheel niet beschikbaar. De OSIRIS Aanmeld pagina (t.b.v. Master aanmeldingen) zal verwijzen naar een informatie pagina waar de toekomstige student wordt geïnformeerd over het geplande onderhoud.

De koppeling met Studielink zal gedurende dit onderhoud ook niet beschikbaar zijn, waardoor mutaties in Studielink pas later die dag worden doorgegeven aan en beschikbaar zijn in OSIRIS.

Ook is OSMAN op moment van onderhoud niet beschikbaar of biedt geen actuele data. Verder kan binnen Blackboard-courses het onderdeel ‘Cursusinformatie uit OSIRIS’ niet opgevraagd worden. De reden hiervoor is dat deze systemen live gegevens uit OSIRIS  verzamelen. MISUT is wel bruikbaar in genoemde periode.

Via de ICT storingskalender kunt u controleren wanneer het onderhoud afgerond is en alle systemen weer online zijn: http://www.utwente.nl/status/

Bij voorbaat excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,

CES/IM en LISA