HomeEvenementenKIVI Innovation Drinks Twente: Start-ups

KIVI Innovation Drinks Twente: Start-ups

KIVI Students Twente organiseert op donderdag 2 juni weer de KIVI Innovation Drinks Twente in The Gallery. Dit evenement bestaat uit een informele netwerkborrel in het Grand Café en drie inspirerende presentaties. Het thema is dit keer ‘Start-ups’.

We zijn er trots op dat we voor deze editie drie sprekers hebben kunnen strikken, te weten Mike Verkouter, Herbert Berkhout en Sander Nijenhuis.

Mike Verkouter, startup & area development coach van Kennispark Twente geeft een introductie over de ondersteuning die je als jonge ondernemer kunt verwachten van Kennispark Twente.

Herbert Berkhout, één van de oprichters van SoundEnergy en geeft een presentatie over thermo akoestisch technologie dat een duurzame oplossing biedt voor klimaat controle in gebouwen. SoundEnergy is winnaar van de Young Technology Award 2015.

Sander Nijenhuis, oprichter en CEO van Fortes Group B.V. geeft een presentatie over het leveren van een totaal pakket voor professionele project en portfolio management. Fortes helpt organisaties al meer dan 15 jaar om meer rendement uit hun projecten te halen door middel van software.

Sander studeerde Werktuigbouwkunde aan de UT en won in 2008 de Van den Kroonenbergprijs.

We nodigen graag studenten, onderzoekers en (young) professionals uit. Tijdens de borrel is er volop gelegenheid om informeel te netwerken. Deelname is geheel gratis, inclusief drankjes.

Wil je je netwerk uitbreiden of ben je benieuwd naar onze sprekers? Meld je dan snel aan via onze website www.kivi.nl/studentstwente. We hopen je 2 juni te ontmoeten!