HomeEvenementenYoung Alumni Network workshop 'Job Crafting'

Young Alumni Network workshop 'Job Crafting'

"Is dit nou alles?". Het overkomt menige starter: na een spannende en uitdagende start begin je steeds meer te twijfelen of deze baan wel écht bij je past. Verveling ligt op de loer en je staat voor de keuze: ga je verder zoeken of blijf je toch nog even?

Uit onderzoek blijkt dat mensen met precies dezelfde taakomschrijving heel verschillende banen kunnen hebben. Blijkbaar is er een regelruimte in een baan waardoor mensen het werk een beetje naar hun eigen hand kunnen zetten. Als je die regelruimte nou goed kunt benutten, dan kun je verder. Dit wordt ‘Job Crafting’ genoemd, wat letterlijk het ‘sleutelen aan banen’ betekent.

Het UT Young Alumni Network organiseert daarom op 25 juni een workshop ‘Job Crafting’. Dr. Mark van Vuuren, UT expert op het gebied van Job Crafting en alumnus (TCW '00), zal zorgen voor een avondvullend programma, waarin je direct aan de slag gaat met jouw eigen takenpakket, waarbij je praktische tips krijgt om jouw baan te ‘craften’. Zodat je op een fijne manier de volgende dag weer aan de slag kunt.

Hierbij nodigen we jou uit om mee te doen met deze workshop. Geef je snel op, want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! Bestel nu je kaarten.

In het kort
Wanneer: Dinsdag 25 juni
Waar: Belle van Zuylenzaal, Academiegebouw, Domplein 29 Utrecht
Eigen bijdrage: € 5 (incl. borrel)