HomeEvenementenNieuwe editie TEDxTwenteU

Nieuwe editie TEDxTwenteU

Op woensdagmiddag 2 mei 2018 vindt een nieuwe editie van TEDxTwenteU plaats!

TEDxTwenteU is een evenement dat is afgeleid van het TED evenement, wat al jaren bekend staat met de woorden ‘Ideas Worth Spreading’. Het doel is om binnen een korte tijd een idee of concept uit te leggen aan het publiek. Wij proberen op een laagdrempelige en betaalbare manier mensen bij elkaar te brengen en, zoals het motto al luidt, ideeën te verspreiden die naar ons inziens iedereen kan inspireren. Het evenement zal een intiem karakter hebben, omdat alleen de honderd meest enthousiaste en creatieve studenten en medewerkers zullen worden geselecteerd.

Wat houdt het in?

Dit evenement is speciaal gericht op studenten en medewerkers van de UT. Er zijn meerdere mogelijkheden om betrokken te zijn bij het evenement, namelijk als een van de sprekers of als publiek. Spreken op een TEDx evenement is een unieke ervaring, je krijgt de mogelijkheid jouw eigen verhaal of idee te pitchen. Daarnaast zul je als voorbereiding op het evenement persoonlijk gecoacht worden om jouw verhaal vorm te geven. Je zult tijdens die coaching ook kennismaken met de andere sprekers ontmoeten en elkaars verhalen horen. Op de dag zelf maak je deel uit van het publiek en krijg je dus ook de andere kant van het evenement mee. Na het evenement zal jou ‘talk’ worden gedeeld op de verschillende officiële kanalen van TEDx.

Aanmelden

Lijkt het jou leuk om je idee te delen met een groter publiek, grijp dan deze kans en meld je aan via deze link! De deadline om je aan te melden is 31 januari en de audities zijn op 14 februari.