HomeEvenementenKom ook naar FameLab@UT!

Kom ook naar FameLab@UT!

Famelab@UT

Op 19 maart presenteren 9 jonge UT studenten en wetenschappers hun onderzoek in 3 spannende minuten. De deelnemers moeten zowel de jury als het publiek imponeren met een inspirerende pitch, waarbij ze geen gebruik mogen maken van powerpoint slides, maar alleen een voorwerp mee mogen nemen. De voertaal is Engels. De presentaties worden door de jury beoordeeld op de 3 C's: Content, Clarity, Charisma.

Kom jij de deelnemers aanmoedigen op 19 maart? Meld je dan snel aan!

Bekijk hier het programma en de lijst van deelnemers.

When: Monday 19 March
Time: 19.30 - 21.30 hours
Location: Vrijhof- Amphitheater

FameLab is the international competition for science communication of the British Council en Cheltenham Festivals. For the coming 2018 edition, the heats will be organized and hosted by 6 Dutch universities, including the University of Twente. Since its launch at the Cheltenham Science Festival in the UK in 2015, FameLab has become the world’s leading science communication competition with preliminary rounds in 30 countries and more than 7000 participants.