HomeEvenementenUT Young Alumni Network event: Booking.com

UT Young Alumni Network event: Booking.com

Met je UT-diploma op zak gaat er een wereld voor je open. Tijd voor je eerste baan: je carrière kan beginnen! Of misschien ben je al een aantal jaar aan het werk, maar overweeg je een nieuwe uitdaging. Om je zoektocht naar een nieuwe baan succesvol te maken, kun je misschien wel wat handige tips of een groter netwerk gebruiken. Dat snappen we best, want wij als bestuur van het Young Alumni Network zijn ook altijd op zoek naar het mogelijkheden om ons verder te ontwikkelen.

Daarom hebben wij het UT Young Alumni Network in het leven geroepen, voor alumni onder de 35. Een platform door alumni voor alumni, voor ondersteuning, empowerment en ter inspiratie van professionele ontwikkeling en de eerste (uitdagende) stappen van het werkende leven. We organiseren lezingen, workshops, netwerkborrels en andere activiteiten. Allemaal in het teken van netwerken, jouw loopbaan, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk gezelligheid!

Ons allereerste event vindt plaats op donderdag 29 juni op het hoofdkantoor van Booking.com in Amsterdam, een van de bekendste UT-start-ups! Vanaf 19:00u ben je welkom. UT-alumni die werken bij Booking.com geven je alle tips en tricks die je nodig hebt als je aangenomen wilt worden bij een multinational. Want hoe zorg je dat je CV opvalt? En waar moet je op letten bij je sollicitatiegesprek? Persoonlijke ervaringen en nog veel meer komt deze avond aan bod.

Het programma op 29 juni ziet er als volgt uit:

19.00 u – Ontvangst

19.30 u – Welkom door het UT Young Alumni Network bestuur

19.45 u -  Van BIT naar Booking door Anno Perk (UT BIT’09), Risk Manager – Booking.com

20.05 u -  Hoe recruit je succesvol? door Christina Lake (UT BA’13/EPA’11), Technology Recruiter – Booking.com

20.15 u -  Q&A met Anno, Christina en  Elias Waziri (UT PSY’14), Recruiter – Booking.com

21.00 u – Tijd voor een UT-YAN borrel!

Locatie:

Booking.com hoofdkantoor

Herengracht 597

1017 CE, Amsterdam

Als je aanwezig wilt zijn bij die evenement bij Booking.com kun je je aanmelden via dit formulier.

Hopelijk zien we je daar!

Met vriendelijke groet,

Anke Renkens (IDE '12)
Bob Schutte (BA '11)
Daian Saman (EST '13)