HomeNieuwsTerugblik: Afsluiting Academisch Jaar

Terugblik: Afsluiting Academisch Jaar

Na een voor veel medewerkers en studenten hectische periode begint de UT aan de zomervakantie. Dit moment werd begin juli gevierd met de Afsluiting Academisch Jaar (AAJ). Traditiegetrouw een fysiek evenement, dit keer online volgens een geheel nieuw concept.

Het resultaat: de grootste online UT-bijeenkomst in de historie met 1100 registraties, live gestreamd vanuit het TechMed Centre. UT-medewerkers en -studenten blikten gezamenlijk terug en keken vooruit. De deelnemers dienden vooraf prikkelende en originele vragen in die werden beantwoord door de drie leden van het Executive Board.
De musicact VroegZat streamde ter plekke een wervende show en ging daar na afloop van de AAJ mee door voor hun eigen fans.

Hieronder een terugblik in beeld.