HomeNieuwsUpdate Shaping2030: nieuw concept missie en visie

Update Shaping2030: nieuw concept missie en visie

In de afgelopen weken is er op diverse fronten hard gewerkt aan de nieuwe missie, visie en strategie van de Universiteit Twente. Binnen Shaping2030 zijn diverse medewerkers aan de slag gegaan met het verder vormgeven van de plannen van de UT voor de toekomst.

Nieuw concept Missie en Visie

Er is een geactualiseerde versie van de nieuwe Missie & Visie van de Universiteit Twente beschikbaar, de zogeheten 3 oktober versie. Deze vind je via onderstaande link.

NIEUWE STRATEGIE

Op donderdag 3 oktober ging het CvB tijdens een ontbijtsessiee in gesprek met de teamleden van de verschillende tracks. Aan de ene kant om inzicht te geven in hoe hun werk van de afgelopen maanden is gebruikt om de nieuwe strategie vorm te geven, maar ook om door te praten over het vervolg. Een strategie op papier zetten is één maar de implementatie er van is een volgende stap. De aanwezigen toonden grote betrokkenheid en gaven aan graag een rol te willen spelen in het vervolgproces. Zowel in het uitdragen van de ideeën als in het vormen van een klankbord in de nabije toekomst. Meer over de werkgroepen en de input die zij hebben gegenereerd vind je op de Shaping2030-website.

De eerste versie van het strategiedocument is op 30 september in het College van Bestuur besproken. In de daaropvolgende periode buigen (en bogen) diverse gremia zich er over:

• Raad van Toezicht - 3 oktober
  • Universitaire Commissie Innovatie (UCI) - 7 oktober
  • Universitaire Commissie Onderwijs (UCOW) - 8 oktober
  • Universitaire Commissie Bedrijfsvoering (UCB) - 8 oktober
  • Universitaire Commissie Onderzoek (UCOZ) - 15 oktober

Dat moet leiden tot een nieuwe versie die later dit jaar in de URaad zal worden behandeld.