HomeNieuws & eventsCorporate mededelingenMert Alberts tijdelijk portefeuillehouder bedrijfsvoering EEMCS

Mert Alberts tijdelijk portefeuillehouder bedrijfsvoering EEMCS

Het College van Bestuur van de Universiteit Twente heeft Mert Alberts aangesteld als interim portefeuillehouder bedrijfsvoering van de faculteit EEMCS. Deze positie komt vacant met het aanstaande vertrek van Stephan Maathuis.

Mert Alberts begint in deze rol op 1 mei aanstaande, en zal deze combineren met zijn huidige functie als directeur van de dienst LISA. Gedurende drie dagen per week zal Mert beschikbaar zijn voor de faculteit, tot er een nieuwe portefeuillehouder is. De werving daarvoor is reeds gestart.

Mert Alberts over zijn tijdelijke nieuwe rol: "Ik kijk er erg naar uit om aan de slag te gaan bij de faculteit EEMCS. Los van het feit dat het een mooie uitdaging bij een prachtige faculteit is, geeft het een unieke mogelijkheid om mee te kijken en te werken in de dagelijkse gang van zaken binnen een faculteit. Dat is ook heel nuttig en leerzaam voor mijn rol als dienstdirecteur. Ik realiseer me dat het een drukke periode wordt. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we met elkaar het werk gedaan krijgen, wetende dat er ook binnen het MT van LISA bereidheid is om soms een stapje extra te maken als dat nodig is.”

Het College van Bestuur wenst Mert veel succes met zijn nieuwe tijdelijke rol.

L.P.W. van der Velde MSc (Laurens)
Woordvoerder College van Bestuur (CvB)