HomeNieuwsUT-gebouwen sluiten op vrijdag 18 februari om 12.00 uur vanwege verwachte storm

UT-gebouwen sluiten op vrijdag 18 februari om 12.00 uur vanwege verwachte storm

In verband met de verwachte storm zullen de gebouwen van de Universiteit Twente op vrijdag 18 februari om 12.00 uur sluiten. Studenten en medewerkers zijn daardoor in de gelegenheid op tijd veilig naar huis te reizen.

De NS heeft reeds aangekondigd dat er vanaf 14.00 uur geen treinen meer zullen rijden. Gebruik de NS-reisplanner voor actuele reisinformatie.

Alle onderwijsactiviteiten op de campus tot 12.00 uur zullen volgens rooster kunnen plaatsvinden. Waar mogelijk worden activiteiten na 12.00 uur online voortgezet. Van docenten vragen we om via Canvas studenten te informeren wat dit betekent voor hun vakken.