HomeNieuwsVouchers voor onderwijs inspiratie TOM 2.0

Vouchers voor onderwijs inspiratie TOM 2.0

Hoe kunnen we studenten meer ondersteunen om regie te nemen over hun eigen leerproces? Wat kunnen we doen om studenten meer te laten leren van assessment? Hoe kunnen we studenten helpen om meer te halen uit hun projectwerk?

In het kader van TOM 2.0 kun je je als docent laten inspireren rondom deze vragen. Kies één of meer 'vouchers' voor verschillende soorten activiteiten die inspiratie bieden voor het versterken van de ideeën van het Twents Onderwijsmodel in jouw opleiding of module(onderdeel). Kies bijvoorbeeld voor een boekenpakket, ga lunchen met een collega of doe mee aan een online inspiratiesessie of Q&A sessie met een externe expert.

Alle vouchers zijn gerelateerd aan de thema's die de Universiteit in het Twents Onderwijsmodel nog verder wil versterken zoals het inzetten van toetsen om te leren en het stimuleren van studenten om de regie te nemen over hun eigen leerproces. Uiteraard is er bij alle activiteiten aandacht voor de veranderingen die ons onderwijs heeft doorgemaakt door de Covid-19 maatregelen.

Vanaf vandaag kun je je inschrijven voor één of meerdere vouchers. Let op: voor sommige activiteiten is er een maximim aantal plekken beschikbaar. Alle activiteiten staan gepland tussen 20 September to 20 November.

Kijk op www.utwente.nl/tom2.0 om alle vouchers te zien en je in te schrijven.