HomeNieuwsMaintenance Research Day 2017

Maintenance Research Day 2017

Op 3 februari organiseerden de Technische Universiteit Eindhoven (Rob Basten) en de Universiteit Twente (Alberto Martinetti) gezamenlijk de Maintenance Research Day 2017 die plaatsvond in het NS hoofdgebouw in Utrecht.

Tijdens dit eerste event werd een overzicht gegeven van al het wetenschappelijk onderzoek dat in Nederland en Vlaanderen plaatsvindt op het gebied van maintenance. Het is de bedoeling dat het event jaarlijks gaat plaatsvinden. De dag werd met meer dan 70 deelnemers druk bezocht door PhD studenten, onderzoekers en geïnteresseerde bedrijven.

Centraal stonden twee gerenommeerde onderzoekers: prof. Robert Boute van de KU Leuven en prof.dr.ir Tiedo Tinga van de Universiteit Twente over hun onderzoek.

Daarnaast vulden 20 jonge onderzoekers parallelsessies in over uiteenlopende onderwerpen. World Class Maintenace en NS-Nedtrain sponsorde de dag.