HomeNieuws & eventsCorporate mededelingenBezorgdheid over gevolgen aardbevingen in Turkije en Syrië

Bezorgdheid over gevolgen aardbevingen in Turkije en Syrië

Met bezorgdheid hebben we kennisgenomen van impact van de aardbevingen in Turkije en Syrië. Deze verschrikkelijke situatie treft vele miljoenen mensen in het gebied. Ook in onze gemeenschap worden medewerkers, studenten en alumni mogelijk geraakt door deze tragische gebeurtenissen. Ons medeleven en steun gaan naar hen uit.

Medewerkers en studenten die ondersteuning in welke vorm dan ook kunnen gebruiken in de nasleep van dit verschrikkelijke drama kunnen contact opnemen met hun leidinggevende (voor medewerkers) of studieadviseur (voor studenten). Zij kunnen samen met jou kijken op welke wijze we je als UT kunnen ondersteunen.

Meer informatie over hulp en support vind je op www.utwente.nl/student-wellbeing en www.utwente.nl/employee-wellbeing.

Flyer TSA

Inzamelingsacties

Op donderdag 9 februari en vrijdag 10 februari staan studenten van de Turkish Student Association (TSA) Twente op het O&O Plein om geld in te zamelen voor hulpacties in het gebied. Kom dus naar hun stand, de opbrengst van hun actie gaat naar de erkende hulporganisaties. Mocht je niet in de gelegenheid zijn, doneren kan ook via de nationale inzamelingsactie van de samenwerkende hulporganisaties, Giro555.