HomeEvenementenMaster Open Dag

Master Open Dag Donderdag 12 november

Orienteer jij je op een master aan de Universiteit Twente?

Verdiep je verder tijdens de Master Online Open Day op donderdag 12 november. Maak vanaf jouw laptop kennis met de Universiteit Twente en onze opleidingen.

WAT GA JIJ STUDEREN?

De Master Online Open Day is de beste optie om je helpen bij jouw studiekeuze! Neem deel aan informatieve opleidingssessies en luister naar inspirerende lezingen van onze wetenschappers en docenten. Heb je specifieke vragen over een opleiding? Stel ze in de chat en je krijgt direct antwoord. De Online Open Days zijn Engelstalig. Daarom verwijzen we je voor meer informatie en jouw registratie naar de Engelstalige pagina’s.

Wil je weten welke masters aansluiten op jouw bachelor, eventueel met pre-master? De doorstroommatrix is een handige tool om dit in één oogopslag te zien.

Aanmelden voor de Master Online Open Dag