HomeEvenementenU-Today Cartoons

U-Today Cartoons Luuk van Ewijk

Om de week presenteert Luuk van Ewijk, medewerker en oud-student van de Universiteit Twente, op de U-Today website "een vers gebakken Campus-cartoon. Een bord vol smakelijke kleuren, op smaak gebracht met een snufje humor, en geserveerd om je onstilbare honger naar uitstelgedrag te stillen ", aldus de website.

Van de overstroomde UniversiteitsBibliotheek tot het nieuwe U Parkhotel en de auto van het Solar Team Twente, het komt allemaal aan bod. En ook de architectuur op de Campus zie je terug in de cartoons van Luuk van Ewijk, uiteraard met een vette knipoog.

Alle cartoons voor U-Today gemaakt tot oktober zullen worden getoond in deze expositie. Sommigen zullen op een groter formaat worden afgedrukt en worden later elders op de Campus getoond.

De opening in aanwezigheid van Luuk van Ewijk vindt plaats op donderdag 11 oktober om 16.30 uur.