HomeNieuwsUniversiteit Twente wacht op besluit rond mondkapjes

Universiteit Twente wacht op besluit rond mondkapjes

Op woensdag 30 september heeft het Kabinet het dringend advies uitgebracht om mondkapjes te dragen in een aantal situaties. Deze aankondiging is te lezen op de website van de Rijksoverheid. Dit advies wordt vandaag en morgen verder uitgewerkt door de Rijksoverheid, en zal uiterlijk morgenavond 18:00 uur worden gepresenteerd.

Als Universiteit Twente volgen we steeds het rijksbeleid om verspreiding van COVID-19 in te dammen. We zijn op dit moment in afwachting van het definitieve en gedetailleerde advies over het dragen van mondkapjes, en zullen daarna nader besluiten of en hoe dit van invloed is op de UT en onze campus. Voor nu verandert het bestaande beleid niet.

We zullen je in de loop van dit weekeinde middels een bericht op de website informeren over eventuele aanpassingen.

L.P.W. van der Velde MSc (Laurens)
Woordvoerder College van Bestuur (CvB)