HomeNieuwsNieuwjaarsontbijt 2020 en UT in de mediaprijs 2019

Nieuwjaarsontbijt 2020 en UT in de mediaprijs 2019

Tijdens het nieuwjaarsontbijt ging Victor van der Chijs in op de recordgroei van het aantal studenten, de Sectorplannen en het strategieproces Shaping2030. Een nieuw filmpje werd getoond met de termen: open, inclusive, entrepreneurial en sustainable. Het proces is te volgen op: www.utwente.nl/shaping2030 (intranet).

Het Nieuwjaarsontbijt in het Upark werd bezocht door zo'n 800 collega’s en zij genoten van het uitgebreide ontbijt, de nieuwjaarswens van Victor van der Chijs, de uitreiking van de mediaprijzen en de muzikale omlijsting van studenten Michelle Peters en Floor Couwenberg.

UT IN DE MEDIA

Zoals traditioneel bij het Nieuwjaarsontbijt was er aandacht voor de UT’ers die het afgelopen jaar veel in de media zijn geweest. Prof. Aiko Pras, expert in cybersecurity, won de mediaprijs 2019. De studentenprijs ging naar Solar Team Twente, die ondanks het mislopen van de wereldtitel in Australië erg zichtbaar waren. Dilu Mathew en Pepijn Beekman bleken de meest succesvolle promovendi in de media, zij wonnen in november de 4TU Impact Challenge in Den Haag. De UT in de Social mediaprijs was voor Femke Nijboer. Zij maakte meteen van het moment gebruik om een selfie te maken met het publiek. Die foto staat inmiddels op Twitter.

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)