HomeNieuws & eventsCorporate mededelingenNicole Letteboer tijdelijk directeur bedrijfsvoering BMS

Nicole Letteboer tijdelijk directeur bedrijfsvoering BMS

Het College van Bestuur van de Universiteit Twente heeft Nicole Letteboer aangesteld als interim directeur bedrijfsvoering van de faculteit BMS, waar zij zorg zal dragen voor de portefeuilles financiën en huisvesting.

Met ingang van 15 februari aanstaande zal Nicole deze positie bekleden voor drie dagen per week. De aanstelling is voor een periode van drie tot vier maanden, tot er een permanente invulling voor deze vacante positie is gevonden. In de periode tot 1 maart zal zij nauw samenwerken met de zittend interim-directeur bedrijfsvoering, Tijs Breukink, om de overdracht soepel te laten verlopen.

Op dit moment is Nicole als Manager Financial Business Support werkzaam bij de dienst Finance. Vanuit die rol zal ze ook in de komende tijd voor twee dagen per week betrokken blijven bij UT-brede projecten. Als a.i. directeur BMS zal zij zich met name richten op de portefeuilles finance & control en huisvesting. De andere portefeuilles zijn belegd bij de (vice-) decanen van de faculteit.

Het College van Bestuur wenst Nicole veel succes met deze rol.

L.P.W. van der Velde MSc (Laurens)
Woordvoerder College van Bestuur (CvB)