HomeNieuws & events4TU.Health PhD competitie

4TU.Health PhD competitie

4TU.Health PHC competitie

Nieuwe onderwerpen verkennen en de reeds bestaande samenwerking tussen 4TU-instellingen op PhD-niveau versterken.

Om verdere samenwerking tussen 4TU-instellingen te stimuleren, organiseren we een digitale posterpresentatie. Daarom willen we PhD-studenten in het domein van gezondheid en technologie uitdagen om hun onderzoek op een open, boeiende manier te presenteren.

Wat houdt de competitie in?

In het kader van 4TU.Health organiseren we een digitale posterwedstrijd. Promovendi binnen het gezondheidsdomein worden uitgedaagd om hun onderzoek te presenteren en zich open te stellen voor mogelijke toekomstige samenwerkingen in 4TU-context. Via Zoom krijgen deelnemers de mogelijkheid om hun poster te presenteren en de posters van anderen te bekijken. Voorafgaand aan de presentatie worden de posters ook online 'opgehangen'. De link naar deze galerij wordt verspreid onder de instituten zodat alle onderzoekers kennis kunnen nemen van het onderzoek binnen de 4TU's op het gebied van gezondheid.

Data:

* 15 februari = deadline registratie deelname
* Eind februari = Posters digitaal te bezichtigen
* 23 maart = Finale dag met poster presentaties

Locatie: Digitaal via een livestream
Voor wie: Deze wedstrijd is alleen bedoeld voor alle promovendi binnen de 4TU-organisaties (Wageningen University and Research; Universiteit Twente; Technische Universiteit Eindhoven; Universiteit Delft), die actief zijn in het gezondheidsdomein.

Organisatie

Het doel van 4TU.Health is om de kennis en ervaring van vier toonaangevende technische universiteiten te verbinden om bij te dragen aan effectieve oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen op het gebied van gezondheid & zorg. Door krachten te bundelen en best practices te delen, is 4TU.Health een waardevolle gesprekspartner voor overheden en andere organisaties die betrokken zijn bij onderzoek en innovatie in het gezondheidsdomein.