HomeNieuws & eventsCuriousU International Summer School

CuriousU International Summer School

Ben je plannen aan het maken voor de zomer van 2022? Doe dan mee aan de CuriousU International Summer School aan de Universiteit Twente. Het is een geweldige manier om je zomerdagen door te brengen met het volgen van interessante cursussen, inspirerende workshops, sportactiviteiten, culturele evenementen, genieten van het festivalprogramma, en het maken van nieuwe vrienden van over de hele wereld!

Bekijk het cursus- en festivalprogramma.

Kom genieten van CuriousU tussen 14-23 augustus, op de groene en prachtige campus van de Universiteit Twente. Ons all-inclusive pakket omvat cursusdeelname, dagelijks festivalprogramma met leuke activiteiten, maaltijden, en accommodatie, alles in een unieke festivalstijl.

Er is een scala aan spannende cursussen die je kunt volgen tijdens de internationale zomerschool. Wat dacht je van het creëren van je sociale robot, het verkennen van de relatie tussen gezondheid en geluk, het ontdekken van geowetenschap, leren over circulaire steden en duurzaamheid, of het ervaren van ondernemerschap?

Elke cursus heeft een beperkt aantal plaatsen, dus verzeker je nu van je plek!