HomeNieuws & eventsRespect & Reflect tijdens de Well-being Weeks

Respect & Reflect tijdens de Well-being Weeks

Na de successen van twee welzijnsweken met als thema "Catch your breath" en “Boost and balance”, organiseren we van 9 mei tot en met 3 juni nieuwe Well-being Weken met als thema "Respect & Reflect". Tijdens deze weken worden verschillende activiteiten georganiseerd, die in het teken staan van welzijn. Met aandacht voor vitaliteit, lichamelijke en geestelijke gezondheid, maar ook vooral gericht op het reflecteren op jezelf en anderen.

Daarom hebben wij gewerkt aan een vier weken durend programma met activiteiten zoals Lach yoga Workshops, Bystander Intervention Trainings of workshops in samenwerking met studentenverenigingen. Ook bieden we gratis fruit aan en zal er een olifant zijn. Benieuwd?

Blijf op de hoogte via de Well-being Weeks pagina. Wanneer het concrete programma klaar is, wordt dit via de website en het Student Union Instagram account gecommuniceerd. En vergeet niet: jouw welzijn staat niet alleen tijdens deze weken centraal!