HomeNieuws & eventsDiversity Week: Inspirerende key note door presentator en programmamaker Karim Amghar

Diversity Week: Inspirerende key note door presentator en programmamaker Karim Amghar Doe live of online mee aan open gesprek over gelijke kansen, 'woke zijn' en inclusie!

Televisie- en radiopresentator, programmamaker en docent Karim Amghar gaat met ons - als community - in gesprek over de grote rol van het onderwijs bij het creëren van gelijke kansen. Wat zijn de effecten van vooroordelen, radicalisering, polarisatie en het 'woke zijn' op onze universiteit en in onze samenleving? Hoe kunnen we samenwerken om een inclusieve en veilige gemeenschap op te bouwen? Wil je erbij zijn en fysiek of online deelnemen aan dit inspirerende gesprek? Meld je hieronder dan snel aan!

Registreer