HomeEvenementenAlumni Talks 2023

Alumni Talks 2023

SPREKERS 2023

Dit jaar verwelkomen wij Anke Huiskes, na haar afstuderen maakte zij carrière in Silicon Valley. Ze neemt ons mee in haar reis als voorvechtster van en investeerder in diversity en sustainability. Raoul Zaal vertrok uit Twente en maakte via FMCG, Energie en eCommerce de overstap naar innovatie in de zorg. Hij maakt nu zorg op afstand mogelijk. Wat drijft Raoul Zaal? De derde spreker is Richard DrosteHij neemt ons mee in de wereld van de meest geavanceerde chipmachines. “Deze machines hebben een ziel” vertelt hij. Hoe dit kan en wat hij hier precies mee bedoeld kom je deze middag te weten tijdens zijn Alumni Talk.

Bestel kaarten voor de Alumni Talks
Bestel nu je kaarten en kom (terug) naar de campus voor een inspirerende middag met interessante alumni sprekers die een kijk geven in hun carrière. Aansluitend ben je welkom om te netwerken en te borrelen op onze kosten!

Bestel nu je kaarten!
Bestel!
Alumni Talks 2023

Waar:               Amphitheater Vrijhof
Wanneer:        Vrijdag 6 oktober 2023
Tijd:                 15.00 – 17.00 uur
Borrel:             Aansluitend
Taal:                 Nederlands
Ticket kosten: 7,50 euro

Samen naar de Alumni Talks

Wil je iemand meenemen om samen naar de Alumni Talks te gaan? Een oud jaargenoot, collega of iemand van je oude studentenvereniging? Van harte welkom! Nodig ze uit en bestel je extra kaart(en)!