HomeEvenementenLunchlezingen door UT Alumni

Lunchlezingen door UT Alumni

Heb jij weleens gehoord van kweekvlees? Startup Mosa Meat produceert echt vlees, maar dan zonder dieren te slachten. En dan ook nog eens met 96% minder water, 99% minder land en 96% minder broeikasgassen vergeleken met ‘traditioneel’ vlees.

UT-alumnus Tim van de Rijdt (COM’00) is CMO bij Mosa Meat en zal op vrijdag 7 oktober naar de UT-campus komen om tijdens de lunchpauze meer te vertellen over dit unieke product. Daarnaast zullen ook alumni Fons Driessen (CT’66), executive coach en oud-CEO van Wavin, en Susan Roelofs (TN’02/PHD’15), oprichter en CEO van Locsense een lunchlezing geven. Deze lunchlezingen worden georganiseerd in samenwerking met studieverenigingen Communiqué, Alembic, Stress en Arago. Lunch wordt verzorgd!

Wil jij er ook bij zijn? Geef je op via je studievereniging of mail naar alumni@utwente.nl

Bekijk hieronder een korte video over Mosa Meat

Spreker: Tim van Rijdt