HomeEvenementenBeleef Mindlab Online en laat je inspireren!

Beleef Mindlab Online en laat je inspireren! Een online theaterbelevenis

Mindlab gaat over het werken en leven binnen een universiteit. Het is een must see sciencefictionthriller die je uitdaagt stil te staan bij wat je drijft, maakt en bezighoudt. En die je ook inspireert te kijken naar jouw rol en je werkleven op de universiteit. Ben jij er klaar voor om je te laten meenemen in de wereld van Mindlab?

Mindlab is een uitdagende theatervoorstelling voor eenieder die met hart en ziel een groot deel van zijn leven deelt binnen de universiteit. Voor diegene die ooit wil zeggen: ‘het was alle moeite werkelijk waard’.

Drie online theatervoorstellingen. Kom jij ook?

De afgelopen maanden is Mindlab Online samen met de TheaterMakers Radio Kootwijk (TMRK) ontwikkeld. Mindlab is voor iedereen die werkt bij de UT.

Foto: Foto: Bart Verhoeven

De UT wil met Mindlab jou inspireren om moeilijke thema's bespreekbaar te maken en met elkaar te werken aan een nog veiligere en prettigere werkomgeving. Vorig jaar was de première, op 13 februari, in de Theaterloods in Radio Kootwijk. De voorstelling komt nu als online event naar je toe. Wil jij hierbij zijn? Geef je dan snel op voor een van de voorstellingen. Opgeven kan op door op de knop onderaan dit bericht te drukken.

After session in online Mindlab Café

Tijdens de online after session in het Mindlab Café (25 minuten) - gelijk na de voorstelling - kun je jouw ervaringen delen met je collega’s die de voorstelling ook hebben gezien. We hopen je snel te zien bij Mindlab!