HomeEvenementenRisk & Resilience Festival 2021

Risk & Resilience Festival 2021 One step ahead with big data

Op 4 november vindt het Risk & Resilience Festival plaats op onze campus. Academici, professionals en studenten delen onderzoeksresultaten, kennis, ideeën en ervaringen met elkaar op het gebied van risk en resilience. Wat kunnen we leren van de huidige omstandigheden? Wat gaan we daaraan doen en wat moeten we nu doen?

One step ahead with big data

Data-analyse, kunstmatige intelligentie en algoritmen bieden ontzettend veel mogelijkheden, deze technieken helpen enorm bij het signaleren van en het omgaan met risico’s. Maar hoe gebruiken we die technieken nu echt efficiënt? Hoe zorgen we ervoor dat we hiermee risico’s optimaal kunnen managen en onze weerbaarheid kunnen vergroten?

• Gratis voor UT studenten- en medewerkers!
  • Wanneer: 4 november 2021
  • Waar: De Waaier