HomeEvenementenKom ook naar Mindlab en laat je inspireren!

Kom ook naar Mindlab en laat je inspireren!

Universiteit Twente, Universiteit Utrecht en Productiehuis Plezant ontwikkelden theatervoorstelling die het hart raakt van de wetenschapswereld.

Mindlab gaat over het werken en leven binnen een universiteit. Het is een must see sciencefictionthriller die je uitdaagt stil te staan bij wat je drijft, maakt en bezighoudt. En die je ook inspireert te kijken naar jouw rol en je werkleven op de universiteit. Ben jij er klaar voor om je te laten meenemen in de wereld van Mindlab?

Mindlab is een uitdagende theatervoorstelling voor eenieder die met hart en ziel een groot deel van zijn leven deelt binnen de universiteit. Voor diegene die ooit wil zeggen: ‘het was alle moeite werkelijk waard’.

Mindlab zes keer in de Vrijhof: kom jij ook?

De afgelopen maanden is Mindlab samen met de Universiteit Utrecht en Productiehuis Plezant ontwikkeld - onder meer op basis van interviews met medewerkers van de Universiteit Utrecht (UU) en Universiteit Twente. Mindlab is voor iedereen die werkt bij de UT.

Foto: Foto: Bart Verhoeven

De UT wil met Mindlab jou inspireren om moeilijke thema's bespreekbaar te maken en met elkaar te werken aan een nog veiligere en prettigere werkomgeving. De première was op 13 februari in de Theaterloods in Radio Kootwijk. De voorstelling speelt in februari en maart zes keer op de UT, in de Agora-zaal van de Vrijhof. Wil jij hierbij zijn? Geef je dan snel op voor een van de voorstellingen. Opgeven kan op www.utwente.nl/mindlab of door op de knop onderaan dit bericht te drukken. Op de website vind je ook de andere speeldata en lees je onder meer het verhaal van initiatiefnemer prof.dr. Ellen Giebels, vicedecaan (onderzoek) bij de Faculteit BMS.

After session in Mindlab Café

Tijdens de after session in het Mindlab Café (in de foyer) - gelijk na de voorstelling - kun je jouw ervaringen delen met je collega’s die de voorstelling ook hebben gezien. We hopen je snel te zien bij Mindlab!