HomeEvenementenUniversity of Mind Blowing Open Days
Informatiemarkt

University of Mind Blowing Open Days Bachelor Open Dagen maart 2017

University of mind-blowing open days

Op 17 en 18 maart is het weer tijd voor de Bachelor Open Dagen. Voor vwo'ers dé gelegenheid om alles te weten te komen over de bacheloropleidingen van de meest ondernemende universiteit van Nederland.

Bachelor Informatiemarkt

Bezoekers (en hun eventuele gezelschap) zijn de hele dag welkom op de Bachelor Informatiemarkt waar alle opleidingen een eigen stand hebben. Wie nog twijfelt over de studiekeuze, kan op deze Informatiemarkt deelnemen aan een studiekeuzecheck die meer richting kan geven. Bezoekers kunnen ook ‘speeddaten’ met studenten van opleidingen die hen interesseren. Verder is de Bachelor Informatiemarkt de plek om alles te weten te komen over bijvoorbeeld:

• De University of Twente

• Studeren en studentenhuisvesting in Enschede

• De unieke campus en de vele mogelijkheden op het gebied van sport en cultuur

• Studiefinanciering, studievoorschot, zorgverzekering etc.

Voorlichtingsrondes per opleiding

Belangrijk onderdeel van de Bachelor Open Dagen zijn de voorlichtingsrondes waarin de diverse bacheloropleidingen zich presenteren. Deze voorlichtingsrondes duren twee uur, met na een inleidend uur een ‘uitstapmoment’ voor bezoekers die op dat moment denken dat de opleiding in kwestie toch niet de ideale keuze is. Vooraf aanmelden voor deze voorlichtingsrondes is vereist en vol is vol. Gezien de grote belangstelling is snelle aanmelding aanbevolen.

En nog veel meer

Naast het tot nu toe genoemde, bieden de Bachelor Open Dagen nog veel meer ingrediënten die er een ‘mind-blowing’ belevenis van maken. Bezoekers die benieuwd zijn hoe het er echt aan toe gaat op een doordeweekse collegedag op de UT, kunnen het beste de vrijdag kiezen. Die dag is de campus namelijk gewoon in bedrijf.

Aftermovie van de maart Open Dagen

University of Mind Blowing Open Days Bachelor Open Dagen maart 2017