HomeEvenementen[Livestream] Tweakers Meet-up #2 in Enschede - Duik in de wereld van Domotica
Homey
domotica

[Livestream] Tweakers Meet-up #2 in Enschede - Duik in de wereld van Domotica

Technologie-website Tweakers organiseert op 5 November een bijeenkomst over Domotica op de Universiteit Twente. Deze meet-up was binnen enkele uren uitverkocht. Daarom biedt de UT in samenwerking met Tweakers een livestream van het event aan.

De livestream is op 5 November van vanaf 17.30 uur live te volgen via het UStream kanaal van de UT  (zie ook hieronder) en later terug te kijken via Vimeo. UT-spin-off Athom (ontwikkelaar van de spraakgestuurde Homey) is één van de aanwezige bedrijven die zijn visie op ontwikkelingen binnen de domotica deelt. Athom is opgericht door twee (oud-)studenten van de opleiding Creative Technology en heeft inmiddels meerdere innovatie-awards gewonnen.