HomeNieuwsUniversiteit Twente betuigt medeleven met betrokkenen bij ramp in Marokko

Universiteit Twente betuigt medeleven met betrokkenen bij ramp in Marokko

Het College van Bestuur van de Universiteit Twente is diep bedroefd over de verwoestende aardbeving die Marokko vrijdagavond laat heeft getroffen. Onze gedachten gaan uit naar iedereen die op enigerlei wijze getroffen is door deze ramp.

Medewerkers en studenten die hulp of ondersteuning nodig hebben als gevolg van deze tragische gebeurtenis kunnen contact opnemen met hun leidinggevende (voor medewerkers) of studieadviseur (voor studenten), zodat we mee kunnen denken in oplossingen die mogelijk aansluiten bij jouw behoeften.

Ben je momenteel in Marokko? Het Ministerie van Buitenlandse Zaken adviseert mensen in het gebied om zich online te melden om in contact te blijven met het ministerie.