HomeNieuwsUT Opschoondag ‘Houd de Campus schoon en leefbaar’

UT Opschoondag ‘Houd de Campus schoon en leefbaar’

Op maandag 18 maart om 13.00 uur is het zover! Dan dragen wij ons steentje bij aan de Landelijke Opschoondag met de actie UT Opschoondag.

Wil jij ook mee doen met de UT Opschoondag ?

Kom dan 18 maart om 13:00 uur naar onze stand op het O&O Plein. Van daaruit gaan we zwerfvuil ruimen.

Wie doen er mee?

Tussen 13:00-16:00 uur gaan medewerkers van Krinkels Hengelo, Campus & Facility Management van Universiteit Twente en de Coop zwerfvuil verwijderen op de campus van de Universiteit Twente. Doel van deze actie is iedereen ervan bewust te maken geen zwerfvuil op de campus en in de natuur achter te laten. De enthousiaste medewerkers van de betrokken partijen hebben er zin in!

Mede mogelijk gemaakt door Krinkels

Deze prikactie is aangemeld bij Nederland Schoon en wordt mede mogelijk gemaakt door Krinkels. Krinkels is verantwoordelijk voor het integrale groenonderhoud op het Universiteitsterrein en zorgt voor een goed en veilig verloop van deze dag.