HomeNieuwsStartup Hub in Bastille

Startup Hub in Bastille

Het is tijd om de Bastille weer het studentenhart van de campus te maken! Een van de pilots waar de Student Union momenteel aan werkt, is de Startup Hub in de Bastille. Samen met andere studentenbedrijven kun je daar gratis je kantoor openen!

Tim Wisse, portefeuillehouder Ondernemerschap: ‘In de Startup Hub zal de nodige kruisbestuiving tussen ondernemers plaatsvinden: startups lopen vaak tegen dezelfde problemen aan en hebben een vergelijkbare state-of-mind. We zien nu al dat beginnende ondernemers veel kunnen leren van elkaar!’.

Ben jij zo’n student die wel zou willen ondernemen? Kijk dan eens bij Hardstart, de vereniging voor studentondernemers of mail Tim (t.c.wisse@utwente.nl) als je meer wil weten over de Startup Hub!