HomeNieuws & eventsBridge the gap

Bridge the gap

Slotconferentie over 4 jaar onderzoek naar: Aantrekken en behouden van technisch talent in studie en werk. Meer dan 100.000 openstaande vacatures in de technische sector en slechts 44% van de technische studenten wil in de technische sector aan de slag (en 17% in Twente). Hoe kunnen we technisch talent aantrekken en behouden in studie en werk?

Op vrijdag 1 juli worden er interessante lezingen aangeboden, resultaten gedeeld van 4 jaar onderzoek en tijd gereserveerd om juist inzichten om te zetten naar concrete handvatten voor de dagelijkse praktijk. Er zijn nog een paar plekken vrij dus meld je gauw aan als je erbij wilt zijn!

Datum: Vrijdag 1 juli
Tijd: 10.00-16.30
Voertaal: Nederlands
Locatie: U Parkhotel (University of Twente), De Veldmaat 8, 7522 NM, Enschede, The Netherlands