HomeNieuws & eventsUlympics 2022

Ulympics 2022 studenten sportdag

Een dag die in het teken staat van sport, nostalgische spelletjes en gezelligheid. Op 29 mei is het tijd om te genieten van de variatie aan sporten die de diverse culturen op de UT te bieden hebben. Heb je ooit een dag vol leuke spelletjes willen hebben met je vrienden als teamgenoten? Altijd al willen strijden tegen andere mensen op de UT? Of wil jij weer even terug in de tijd en de nostalgische spelletjes van vroeger spelen?

CalZquad brengt het allereerste ULYMPICS evenement naar de campus van Universiteit Twente. Op 29 mei worden medailles, trofeeën en Ulympics shirts uitgereikt aan de winnaars.

Kun je niet wachten om deel te nemen, te racen en nieuwe UT-records te vestigen? Schrijf je dan nu in en LAAT DE SPELEN BEGINNEN!