HomeNieuws & eventsDe on-Amerikaanse droom
Victor Vlam & Maarten Kolsloot

De on-Amerikaanse droom Victor Vlam & Maarten Kolsloot

De Verenigde Staten is intern verscheurd. Niet alleen inzake de politiek maar met name over wat het betekent Amerikaan te zijn. Op uitnodiging van Studium Generale en Vrijhof Cultuur nemen Victor Vlam en Maarten Kolsloot je in de ‘on-Amerikaanse droom’ mee naar de plekken waar Democraten en Republikeinen leven en laten je hun Amerika ervaren – en dat alles zonder dat je daarbij uit je stoel hoeft te komen.

Zij tonen je de scheidsmuren en de standpunten waarin elke partij gelijk kan hebben. Is president Biden erin geslaagd de kloof te overbruggen? Zal Trump terugkeren in de arena? En wat is er over van de ‘Amerikaanse droom?’

Victor en Maarten zijn Amerika-experts in de Amerikaanse politiek. Zij hebben allebei meerdere boeken gepubliceerd over dit onderwerp en verschijnen regelmatig op radio en tv om te spreken over de laatste ontwikkelingen in het land dat maar weinigen van ons werkelijk begrijpen.

Studenten€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50