HomeEvenementenKIVI Students Twente organiseert Women in Science

KIVI Students Twente organiseert Women in Science Inspiratie voor je carrière!

Hoe geven (andere) vrouwelijke ingenieurs vorm aan hun loopbaan en hoe realiseren ze hun plannen? Wil je inspirerende verhalen horen over het krijgen van een baan na je studie? Wil je met andere studentes en werkende dames discussiëren over hoe het is om te werken in de wereld van de wetenschap en wil je een leuke workshop volgen? Dan mag je Women in Science niet missen!

Op 28 maart 16.00-19.30 uur in The Gallery (UT) geven drie succesvolle vrouwen Mariska Bos (Multiphysics Engineer bij Demcon), Vanessa Magnanimo (Adjunct Professor of Soil MicroMechanics at the Faculty ET) en Pavlina Nanou (mede-oprichter en Managing Director van TORWASH) hun visie op het bereiken van successen en carrièreplannen in deze traditionele mannenwereld.

Dagvoorzitter is Cristina Zaga, universitair docent, spreker en maker van robots bij de Human-Centred Design Groep. Na de pitches kun je deelnemen aan een creatieve workshop gegeven door Carla Kamphuis.

Tijdens de borrel en lekkere broodjes is er volop gelegenheid om te netwerken met de sprekers en andere deelnemers.

Meer informatie en registratie via de KIVI website.