HomeEvenementenGrand Finale UT Entrepreneurial Challenge 2022

Grand Finale UT Entrepreneurial Challenge 2022 Meld je nu aan!

Met een programma rondom tientallen interessante bedrijven, enthousiaste ondernemende studenten, inspirerende sprekers en natuurlijk de geweldige UT Challenge finalisten, is de Grand Finale op 16 juni een evenement dat je niet wilt missen!

Datum: 16 juni
Tijd: 14.00 - 18.00
Locatie: Kinepolis Enschede  (Colosseum 60, 7521 PT Enschede)

Grand Finale UT Entrepreneurial Challenge 2022
Meld je hier aan!

Na 3 maanden, 2 events, 5 workshops en duizenden uitgewisselde chatberichten via ons platform, loopt de 2022 UT Entrepreneurial Challenge ten einde. Van de 91 projecten op de Kick Off zijn er online 20 finalisten overgebleven. Klaar om hun projecten pitchen voor een live publiek.

Iedereen die bij de Grand Finale aanwezig is, kan per categorie stemmen op de favoriete finalist. Het project met de meeste stemmen van het publiek, ontvangt de 'Publieksprijs' ter waarde van € 1.500. In totaal zijn er prijzen tot €25.000 om de geweldige projecten die meedingen een kickstart te geven.

UT Entrepreneurial Challenge

De UT Entrepreneurial Challenge biedt iedere student op de UT, sinds de eerste editie in 2017, elk jaar de kans om eigen, ingenieuze ideeën, prototypes en onderzoeksprojecten verder uit te werken tot businessplannen, minimal viable products en start-ups.

Het belangrijkste doel en de missie is om studenten uit te dagen om geweldige, ‘out-of-the-box’, innovatieve oplossingen voor maatschappelijke problemen te creëren en deze te vertalen naar echte producten en businessplannen. Hierbij integreren ze de expertise die onze innovatieve en deskundige partners met hen delen tijdens de challenge.

Bezoek www.utchallenge.nl voor meer informatie en registratie.