HomeEvenementenTValley Tech Conference op 15 juni 2022

TValley Tech Conference op 15 juni 2022 Autonomous Systems & Unmanned Robotics

Op 15 juni is de jaarlijkse TValley Tech Conference! Hoog tijd om weer in de fascinerende wereld van robotica, AI en mechatronica te duiken. Vorig jaar waren bijna 300 engineers bij elkaar voor een inspirerende middag. Dit jaar kun je de hele dag nieuwe kennis opdoen, connecten met technologische bedrijven uit de regio en nieuw talent ontmoeten.

Thema

We presenteren het thema van dit jaar: Autonomous Systems & Unmanned Robotics. We nemen je mee in de ontwikkelingen van de afgelopen jaren en we kijken vooruit. Welke technologische mogelijkheden zijn er in de nabije toekomst? Nieuwe technologieën waar onze partners soms nu al mee bezig zijn! Stel je brein open tijdens de kennissessies, neem een kijkje bij levensechte demonstraties en raak geïnspireerd door vakgenoten en ondernemers.

4 redenen waarom je dit niet wil missen

• 8+ interactieve kennissessies over onder andere unmanned agrobotic systems, Internet of Things, AI op commerciële drones, smart model based  systems engineering, mass flow control en synthetische data voor machine learning. Experts van onze eigen TValley partners hosten deze sessies, delen hun kennis en presenteren use cases.
  • Keynote en lectorale rede getiteld “Unmanned Robots as Humans” door Abeje. Y. Mersha, lector Unmanned Robotic Systems aan Hogeschool Saxion.
  • Demonstraties van mind-blowing technologie op onze bedrijvenmarkt.
  • Volop kansen om regionale koplopers, gepassioneerde engineers, talent en nieuwe samenwerkingspartners te ontmoeten!

Voor wie

Zorg dat je erbij bent als ondernemer, professional, onderzoeker of student in de robotica, kunstmatige intelligentie of mechatronica branche. Vergeet niet om dit evenement te delen met je mede-techneuten!

Recap

Event | TValley Tech Conference 2022
Datum | woensdag 15 juni 2022
Tijd | 9:30 – 17:00 uur
Locatie | De Grolsch Veste, Enschede
Voertaal | Engels

Tickets

Claim je gratis ticket. Meld je aan, ontvang een gratis ticket en markeer 15 juni 2022 in je agenda! Wees er snel bij, we hebben maar een beperkt aantal gratis tickets.

TValley Tech Conference op 15 juni 2022 Autonomous Systems & Unmanned Robotics
Registreer