HomeEvenementenHoe implementeer je innovaties in de gezondheidstechnologie

Hoe implementeer je innovaties in de gezondheidstechnologie Een serie keukentafelgesprekken

Hoe implementeer je innovaties in de gezondheidstechnologie

In juni van dit jaar organiseert het Technisch Medisch Centrum in samenwerking met het programma Duurzame Gezondheidstechnologie een serie aan keukentafelgesprekken. Implementatiedeskundigen van de universiteit gaan diepgaande gesprekken aan met toonaangevende innovators van de Universiteit Twente over implementatie. Je kan persoonlijk en online deelnemen aan deze gesprekken.

Voorbeelden van besproken onderwerpen zijn:

• Past mijn innovatie bij de behoefte?
  • Hoe je de belanghebbenden die bij uw innovatie betrokken zijn, identificeert en ermee praat.
  • Hoe de wetenschappelijke strategie af te stemmen op de implementatiestrategie.
  • Welke gegevens te verzamelen in afwachting van implementatie en adoptie.
  • Hoe de valkuilen van laboratoriumonderzoek naar onderzoek bij mensen te vermijden.
Waar & Wanneer
  • Datum: Juni (exacte datum nnb)
  • Tijd: nnb
  • Taal: Engels