HomeEvenementenDiversity Week: Hogeschool Saxion, ROC van Twente en University of Twente gaan samen in gesprek

Diversity Week: Hogeschool Saxion, ROC van Twente en University of Twente gaan samen in gesprek Een open sessie over kansengelijkheid en het voorkomen van discriminatie in het onderwijs en op de arbeidsmarkt. Doe jij mee?

Saxion Hogeschool, University of Twente en ROC van Twente zetten zich in voor een inclusieve, toegankelijke en aantrekkelijke onderwijsomgeving voor iedereen. Op 3 oktober wordt bij ROC van Twente in Hengelo een evenement georganiseerd over gelijke kansen, het voorkomen van alle vormen van discriminatie en gelijkwaardigheid in het onderwijs en op de Nederlandse arbeidsmarkt. Wat kunnen wij als onderwijsinstellingen doen om iedereen gelijke en eerlijke kansen te bieden? En hoe kunnen we samen met bedrijven, docenten en loopbaanbegeleiders zorgen voor passende, veilige en inspirerende stages en een soepele overgang naar de arbeidsmarkt?

Doe jij ook mee? Deel je ervaringen, best practices en inzichten tijdens deze inspirerende discussie en interactieve sessie (inclusief lunch).

Registreer