HomeEvenementenIntroductiebijeenkomst nieuwe medewerkers Universiteit Twente 25 januari 2022

Introductiebijeenkomst nieuwe medewerkers Universiteit Twente 25 januari 2022

Welkom op de UT. Het is belangrijk dat je je weg vindt binnen onze universiteit. Daarom organiseert HR regelmatig een introductiebijeenkomst met een rondleiding over de campus. Tijdens deze introductie heet een lid van het College van Bestuur, of de directeur HR, je persoonlijk welkom en vertelt hij of zij je meer over de UT, de strategie en de manier van werken.

Natuurlijk geven we je tijdens een gezellige lunchwandeling een rondleiding over de UT om je kennis te laten maken met onze mooie campus en je nieuwe collega's!

Hieronder vind je de verschillende geplande introductiebijeenkomsten. Kies de datum die jou het beste uitkomt en meld je aan via de bijbehorende aanmeldformulieren. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

AANMELDEN

Meld je aan voor de komende bijeenkomst: (in English)

• 25 januari 2022
  • Ik wil graag op een ander moment deelnemen