HomeEvenementenNieuwjaarsevent 2022

Nieuwjaarsevent 2022

Wij willen het nieuwe jaar graag, met al onze medewerkers en studenten, in een ontspannen sfeer openen. Daarom nodigen we je uit om deel te nemen aan ons Nieuwjaarsevent op maandag 10 januari van 9:00 tot 10:00 uur. In een informele (online) setting kijken we samen naar wat er in het verschiet ligt en blikken we kort terug op 2021. Daarnaast worden de UT in de Media Awards natuurlijk weer uitgereikt.

Meld je hier aan
AANMELDEN

Bij een ontspannen start van het jaar hoort goede muziek, én je krijgt de mogelijkheid om mee te doen aan onze online yoga mini-masterclass, dit alles verzorgd door getalenteerde leden van de UT community. Om 9:15 uur gaan we met het CvB in gesprek, begeleid door onze hosts Marie-Laure Snijders (masterstudent Biomedische Technologie en Interactie Technologie), en Peter Timmerman (Studium Generale).