HomeEvenementenNederlands Studenten Orkest bezoekt Enschede

Nederlands Studenten Orkest bezoekt Enschede Het NSO bezorgt je een uitzonderlijke avond

Elk jaar wordt het 100-koppige Nederlands Studenten Orkest (NSO) opnieuw samengesteld met studenten uit het hele land. Door het jaar heen studeren zij aan een van de Nederlands universiteiten, maar in februari zetten zij hun studie op pauze om een maand lang op professioneel niveau muziek te maken.

In hun tour door Nederland worden alle grote studentensteden bezocht, waaronder natuurlijk Enschede. Op 22 februari brengt het NSO hun plezier en muzikaliteit naar het Muziekcentrum van Enschede. Het orkest staat bekend om de uitzonderlijk goede kwaliteit die in combinatie met het spelplezier de luisteraar boeit tot het einde. Studenten betalen €10,- voor een kaartje, en studenten met een UnionCard krijgen het tweede kaartje gratis bij de Bastille (let op, tijdelijk beschikbaar). Beleef dit prachtige concert en kom op 22 februari naar het Muziekcentrum!