HomeEvenementenThe 2020 TechMed Event: B2B Matchmaking meetings

The 2020 TechMed Event: B2B Matchmaking meetings

Genereer nieuwe business door deel te nemen aan de online B2B Matchmaking meetings

Op deze dag van The 2020 TechMed Event hebben bedrijven de mogelijkheid om deel te nemen aan een B2B-matchmakingprogramma met een exclusieve focus op de toeleveringsketen van medische hulpmiddelen. Dit evenement brengt engineering, fabricage, supply chain-teams, contractfabrikanten en serviceproviders samen via vooraf afgesproken meetings. Uw individuele programma is gebaseerd op uw bedrijfsprofiel en dat van anderen op ons gebruiksvriendelijke digitale platform. Het biedt een uniek B2B- en B2S-platform om alle deelnemers voorafgaand aan het evenement te identificeren, ontmoetingen met relevante contacten aan te vragen en ze online te ontmoeten op 29 oktober. (alleen toegankelijk met een Business ticket).

Het TechMed Event-platform is vanaf 27 augustus ook beschikbaar. Personaliseer uw programma door sessies aan uw eigen evenementenkalender toe te voegen, andere deelnemers te ontmoeten: maak verbinding en begin met chatten en ontdek de mogelijkheden die The 2020 TechMed Event te bieden heeft.

waar en wanneer

• 29 oktober 2020
  • 09.00 - 21.00
  • Dit is een online bijeenkomst