HomeEvenementenProfielwerkstukkenwedstrijd
prijswinnaars van vorig jaar

Profielwerkstukkenwedstrijd win 500€ met een werkstuk

Pre-U organiseert jaarlijks een Profielwerkstukken wedstrijd. Alle leerlingen die afgelopen schooljaar een profielwerkstuk hebben afgerond, mogen meedoen door zijn of haar werkstuk op te sturen.

De profielwerkstukken worden beoordeeld door docenten van de Universiteit Twente. De tien beste profielwerkstukken worden uitgenodigd voor een Finaledag op de campus van Universiteit Twente. Deze genomineerden worden beoordeeld door een deskundige jury en maken hierbij kans op gave prijzen. Kortom, een leuke en spannende wedstrijd! De Finaledag van 2017 staat gepland op 31 maart. Leerlingen kunnen zichzelf aanmelden van 12 december tot en met 26 februari 2017.

Finaledag

De Finaledag van 2017 staat gepland op 31 maart op de campus van de Universiteit Twente.

aanmelden / Meer info

Meer informatie kunt u vinden op de site van de Profielwerkstukkenwedstrijd